vineri, 22 noiembrie 2013

O zi perfectă pentru Cătălina


Într-o zi cineva mi-a spus:
Cătălina, închide ochii şi gândeşte-te ce vrei! 
 

Prima parte a unei zile perfecte pentru mine este pe ringul de dans.
Ringul de dans e regele meu.
Aş curăţa parchetul, aş face masaj dansatorilor, m-aş ascunde după perdele, aş face orice însărcinare pentru a ramâne lângă el şi lângă dansatori.
Şi fiecare clipă aici a fost o minune, o lecţie.
Dar, abia acum ştiu că aici e destinul meu, sufletul meu, locul meu.
 
 

A doua parte a zilei este pentru voluntariat.

Pentru că, atunci când visele tale prind contur, cand viaţa ta devine perfectă, te simţi norocos.
Şi vrei să dai înapoi lumii ce-ai primit.
Pentru că, atunci când eşti fericit, vezi, simţi, gândeşti şi auzi ce înainte trecea pe lângă tine.
Şi vrei să ajuţi, să contribui, eşti dator. 
 

Acum, că ştii ce vrei şi cine eşti,
Cătălina... just go and do it!
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu