joi, 5 septembrie 2013

Secretul unei mici dansatoare



În seara asta sunt tensionată.
Ies din duş, hotărâtă să mai citesc ceva la economie.
E ora 23.20.
Parcă sunt un pic mai relaxată după duş.
Un buton de ON mă atrage spre aparat.
Muzica intră în cameră blând şi inchid lumina.
Apoi dansez.
Şi e totul altfel după 5 minute.
Dansul este pasiunea mea.
Îmi dau seama că sunt între cele mai norocoase fiinţe în acest moment.
Şi in multe altele ca acesta.



Şi­‑mi dau seama că nu mai pot fii supărată pe nimeni.
Îmi dau seama că am atât de multă BUCURIE, PLĂCERE ŞI ÎMPĂCARE in viaţă încât nu mai am dreptul să fiu dură, neînţelegătoare.
Îmi amintesc cum este să nu ai lucrurile acestea în viaţa ta, îmi trece orice sentiment negativ, şi‑mi dau seama din nou ce norocoasă sunt.

Deci...
DESCOPERIŢI‑VĂ PE VOI ÎNŞIVĂ!
GĂSIŢI‑VĂ PASIUNI, PLĂCERI!
DEDICAŢI‑VĂ LOR!
ABANDONAŢI‑VĂ CÂT MAI DES ÎN BRAŢELE PASIUNII VOASTRE!
ŞI TOTUL SE VA ÎNTOARCE ÎNSUTIT ÎN VIAŢA VOASTRĂ ŞI A CELOR DIN JURUL VOSTRU!

DANSAŢI, CÂNTAŢI, JUCAŢI TENIS, MERGETI LA FILME, JUCAŢI FOTBAL, PICTAŢI, SCULPTAŢI, ÎNCONJURAŢI‑VĂ DE PISICI, MERGEŢI ÎN TOATE ŢĂRILE, URCAŢI TOŢI MUNŢII!
UNEORI VA FII GREU, DAR PE DRUM VEŢI DESCOPERI O FIINŢĂ MINUNATĂ, LA CARE NICI NU VISAŢI CĂ EXISTĂ...

VOI ÎNŞIVĂ FERICIŢI!
­
­
­



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu